Entrega del Premiu de Periodismu “Moscones en Xixón”

Los collacios de l’asociación Moscones en Xixón y el Conceyu de Grau tán trabayando muncho pal actu d’entrega del Premiu de Periodismu Moscones en Xixón, y nun puedo tar más agradecíu por tantu afalagu. A quien-y preste acompañanos y aprovechar el día pa celebrar la fiesta de la Primer Flor de Grau, equí tien la información completa del programa:

El domingu 1 de mayu, a les 12:30 de la mañana. Actu d’entrega del premiu al ganador del VII Certame Periodísticu Moscones en Xixón, a don Inaciu Galán y González, pol trabayu “Grau, el mercadón de la cultura”, espublizáu n’Asturnews el 30 d’avientu de 2010.

moscones-en-xixon.jpgActuación del Orfeón de Grau, pallabres del premiáu, del presidente de Moscones en Xixón, don Alfredo González Huerta, y del Alcalde de Grau, don Antonio Rey González.

Finalizáu l’actu, el galardonáu y el restu d’asistentes sedrán recibíos pola Banda de Gaites Villa de Mieres, sirviéndose darréu un pinchéu a los asistentes.

Moscones en Xixón, con motivu del actu d’entrega y de la festividá de la Primer Flor, pondrá, de baldre, un autobús a disposición de los socios y públicu en xeneral. La salida sedrá dende Xixón, a disposición de los socios y públicu en xeneral. Saldrá de la Ilesia de Fátima, en La Calzada, a les diez de la mañana, y con paraes na Plaza de L’Habana, Xardinos de la Reina (Hotel Don Manuel) y na cai Menéndez Pelayo (parada l’autobús urbanu). El regresu fadráse a les ocho la tarde. Reserves y más información nos teléfonos 984 294 917 y 606 004 917.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.