La revista Formientu presenta’l númberu 11 en dellos actos coincidiendo cola Selmana de les Lletres Asturianes

La revista Formientu presenta su número 11 en varios actos coincidiendo con la Selmana de les Lletres Asturianes

Esta Selmana de les Lletres Asturianes organícense dos presentaciones del númberu 11 de la revista Formientu. La primera sedrá esti xueves 2, a les 20 hores, nel Centru Sociocultural de Les Vegues (Corvera). El sábadu 4, a les 18 hores, celebraráse otra presentación na Feria del Llibru y del Discu n’asturianu n’Avilés, na Antigua Pescadería Municipal. Plaza de Santiago López, númberu 1.

La revista, dirixida por Inaciu Galán dende la so fundación en 2006, sigue apostando por ser cantera de nuevos autores en llingua asturiana, dándolos a conocer y apurriendo un espaciu pa los sos testos. Con esta nueva entrega ábrese una etapa nueva, pasando de dos a un solu númberu al añu, pero con más páxines, de 30 a más de 70, y con una edición más curiada.

 

Esti númberu cunta con testos de Denis Soria, Vítor Suárez, Cristina Menéndez, Belarmino Álvarez, Noemí Rodríguez, Alfredo Huergo, Blanca Fernández, Daniel Fernández, Abel Aparicio, Xurde Álvarez, Ismael Carmona, Félix Iglesias, Xosé B. Álvarez, Laura Marcos, Andrés Astur y una crítica lliteraria de Javier Cubero.

 

Amás estrénase la sección “Cuando… yera autor mozu” dedicada nesti casu a Pin de Pría. Na sección búscase dar la obra escrita por autores clásicos o contemporáneos, escrita demientres la so mocedá. El poema asoleyáu nesta ocasión ye “Llibertá”, asoleyáu por Pin de Pría con 23 años.

 

Amás, el vienres 10 a les siete la tarde, Colunga va acoyer otra presentación de la revista, a la que van sumase otres dos, nel mes de xunetu, nel Centru Asturianu de Madrid y en Bimenes.

 

— (cast)

 

Esta Selmana de les Lletres Asturianes se organizan dos presentaciones del número 11 de la revista Formientu. La primera será este jueves 2, a las 20 horas, en el Centro Sociocultural de Les Vegues (Corvera). El sábado 4, a las 18 horas, se celebrará otra presentación en la Feria del Llibru y del Discu n’asturianu en Avilés, en la Antigua Pescadería Municipal. Plaza de Santiago López, número 1.

La revista, dirigida por Inaciu Galán desde su fundación en 2006, sigue apostando por ser cantera de nuevos autores en lengua asturiana, dar a conocer y aportando un espacio para su textos. Con esta nueva entrega se abre una etapa nueva, pasando de dos a un solo número al año, pero con más páginas, de 30 a más de 70, y con una edición más cuidada.

Este número cuenta con textos de Denis Soria, Vítor Suárez, Cristina Menéndez, Belarmino Álvarez, Noemí Rodríguez, Alfredo Huergo, Blanca Fernández, Daniel Fernández, Abel Aparicio, Xurde Álvarez, Ismael Carmona, Félix Iglesias, Xosé B. Álvarez, Laura Marcos, Andrés Astur y una crítica literaria de Javier Cubero.

Además se la estrena sección “Cuando… yera autor mozu” dedicada en este caso a Pin de Pría. En la sección se busca dar obra escrita por autores clásicos o contemporáneos, escrita mientras su mocedad. El poema publicado en esta ocasión es “Llibertá”, publicado por Pin de Pría con 23 años.

Además, el viernes 10 a las siete la tarde, Colunga acogerá otra presentación de la revista, en el mismo momento en que se sumarán otras dos, en el mes de julio, en el Centro Asturiano de Madrid y en Bimenes.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.