‘Pol, un perro real’, ya es número uno

Esti ye’l modelu cultural que me presta. Esportar cultura non importala ensin más. Norabona al autor y a Asturtoons pola iniciativa.

ORIENTE
La obra de Enrique Carballeira destaca en la categoría de cuentos tradicionales de Amazón
17.02.12 – 02:38 – REDACCIÓN | INFIESTO.
ImprimirEnviarRectificar 1 voto2 votos3 votos4 votos5 votos0 votos0Comentarios |
En Tuenti

Pol, un pequeño perro nacido en Piloña, y que vive sus aventuras en un ambiente de castillos, dragones y princesas, ha logrado colocarse en los primeros puestos de la lista de ebooks más vendidos en la tienda Amazon España, llegando incluso, estas últimas semanas, a colocarse en varias ocasiones como número uno en la categoría de cuentos tradicionales y de hadas, tanto en Ebooks como en libros impresos.
La historia, obra del escritor y periodista Enrique Carballeira, colaborador de EL COMERCIO, cuenta las andanzas de un pequeño perro que vive en un castillo medieval, donde le toca ser la mascota de un Rey con muy mal genio. El protagonista se esfuerza por complacer al monarca, el día que tiene que acudir a un baile de disfraces.
El cuento, publicado originariamente en asturiano y en papel en el año 2006, por AsturtOOns, logró colocarse además la pasada semana en el puesto 125 de ventas absolutas de Amazon España, que actualmente cuenta con más de un millón de títulos referenciados, en todas las categorías.
Aunque las ventas de Ebooks aún siguen siendo minoritarias con respecto a los libros en papel, al menos en España, el mantenimiento de este título en los puestos altos de las listas indica las posibilidades que el libro electrónico puede tener para las pequeñas editoriales, que cuentan con la posibilidad de lograr algo de visibilidad entre los amplios catálogos de editoriales con mucha más tradición y potencial.
Una versión de este libro en formato tradicional impreso y en castellano estará a la venta en pocas semanas en Amazon. Además, esta primavera saldrá a la luz una nueva aventura del perro medieval.
La editorial AsturtOOns publicará igualmente en las próximas semanas un buen número de nuevos títulos, tanto en asturiano como en castellano, de otros autores como Inaciu Galán, Cristina Muñiz o Xavier Frías.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.