La RAE estudiará el cambio en la definición de bable (LNE)

Iniciativa pol Asturianu solicita que se cambie en su definición “dialecto” por lengua o idioma

La Real Academia Española ha hecho llegar una comunicación de su Secretario, Darío Villanueva, a Iniciativa pol Asturianu en la que agradece el informe y propuesta enviados por esta organización a la RAE para solicitar revisión y modificación de la definición de los términos ‘asturiano’ y ‘bable’ en su Diccionario, donde hoy en día aparecen definidos como ‘dialecto’ en lugar de lengua o idioma.

La respuesta recibida por la organización asturiana por parte de la Academia indica que el informe que se ha mandado, avalado por filólogos de universidades de todo el mundo, será estudiado por la Comisión de Lexicografía de la institución encargada de la normativización del castellano.

Iniciativa pol Asturianu sigue atento a las novedades que puedan darse en este asunto y reclamará al Gobierno de Asturias de forma oficial que también se presenten como solicitante de este cambio “que es de justicia y que tiene el aval científico de filólogos de universidades del mundo entero, que firmaron su apoyo al informe presentado por esta organización a la RAE”.

El presidente de Iniciativa pol Asturianu, Inaciu Galán, estuvo en el mes de junio en la sede de la RAE, en Madrid presentando este informe titulado ‘Definir el término asturiano’ con corrección.

EUROPA PRESS, en LNE

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.