Noticia: El programa «Al Aldu» cambia d’horariu

Espublizada n’estayadasturianu.es el 07-11-2007
——————————————————————

El programa n’asturianu «Al Aldu», producíu por Saltadera, cambia d’horariu: a les 10:30 hores, de llunes a vienres. «Al Aldu» compónse de cinco programes, ún pa cada día de la selmana. Los llunes ye’l momentu de «La risión», un programa que presenta Lluis Antón González y que quier actualizar el monólogu y anovar la so puesta n’escena y el tratamientu de los temes. Los martes, n’«A Galmiaes», Carlos Suari fai un resume de la xornada deportiva del fin de selmana.

alalducabecera.jpg

Los miércoles, Milio’l del Nido, cocineru profesional y cuntacuentos, en «Recetes con cuentu» combina estes dos facetes pa esplicar la receta d’un platu tradicional asturianu de la que cunta los sos cuentos y anécdotes más prestoses. Los xueves, en «Xente de casa», Inaciu Galán presenta n’asturianu noticies y imáxenes variaes que lleguen peles axencies internacionales.

L’últimu día d’«Al aldu», los vienres, n’«Axenda d’Asturies», Mercedes Menéndez avanza les actividaes culturales que va haber el fin de selmana n’Asturies: conciertos, esposiciones, cine, teatru, festivales y programes de TPA.

«Al Aldu» redifúndese los sábados a les 12:00 hores.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.