Noticia: Premiu Fierro-Botas de l’ALLA, mayu 2008

José Luis Campal, premio de la Academia de la Llingua
31.05.08 – REDACCIÓN

Como cada año, la Academia de la Llingua Asturiana concedió sus premios de investigación a los mejores trabajos en materia toponímica y de recuperación de material asturiano, así como sus galardones a las letras en asturiano tras la reunión de los jurados. Tras estos encuentros, la Academia premió el trabajo titulado ‘Toponimia de la parroquia de Trespena (Proaza)’, del que son autores Antonio Alonso de la Torre García y Francisca Iglesias Álvarez. También resultó distinguido el trabajo titulado ‘Diccionariu politécnicu de la llingua asturiana (Tomu III, ciencies Matemátiques)’, del que es autor Pablo Suárez García.

Ex aequo fueron premiadas las obras tituladas ‘Olaya n’África’, de la que es autora Helena Trexu Fombella, y ‘Cuentiquinos del versu’, firmados por José Luis Campal, colaborador de EL COMERCIO, y Aurora Sánchez.

El premio Llorienzu Novo Mier fue para ‘Díes d’iviernu’, de Xurde Fernández. Y el concurso de teatro fue ganado por la obra titulada ‘Thule’, de la que es autor Josep Carlos Laínez. El jurado del premio ‘Federico G.-Fierro Botas’ que convoca la Academia concede en esta ocasión un accésit al trabajo titulado ‘Poesíes non recoyíes de Marcos del Torniello de 1899 a 1930’, del que son autores José Luis Campal Fernández y Aurora Sánchez. Y otros dos a los trabajos ‘Cosiquines de pocu más o menos’, de Antonio Pérez González, y a ‘Poesíes asturianes en Nostalgia’ de Francisco de la Vega, trabajos de estudion y recuperación, ambos, de Inaciu Galán y González.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.