Programa cuartu de Territoriu Sidreru

Yá ta disponible pa velu en TPA a la carta. Podéis velu equí.

Programa cuartu, conteníos:

El programa de la “Territoriu Sidreru”, presentáu por Inaciu Galán, llévanos nesta ocasión hasta Nava, onde conocemos el Llagar Viuda de Angelón, que coles sos instalaciones tradicionales y la moderna fábrica de Pomar, faen sidra p’Asturies y pa otros llugares del mundu, y un chigre, La Figar, que tien por dueñu a un verdaderu espertu na preba de sidra, Gumersindo Martínez, y una cocina coles cebolles rellenes como protagonista. Na cai Gascona, el bulevar de la sidra d’Uviéu, el programa avérsase a la celebración d’un amagüestu con sidra del duernu y castañes.

Una parada en Noreña con Toño Martínez da a conocer los antiguos llagares d’esti conceyu, el más pequeñu d’Asturies, que llegó a cuntar con más d’una decena. En “¿Sabíes qué?” conocemos los efeutos positivos de la sidra na salú, que tán reconocíos dende va sieglos por médicos del mundu enteru. El programa remata con Fernán Gonzali Llechosa y el so repás a “La pallabra sidrera”.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.