Una de espías y dragones (EC)

La editorial asturiana Asturtoons presenta esta tarde en el Colegio Público Bernardo Gurdiel, de Grau, el nuevo libro en llingua asturiana de Xavier Frías Conde, titulado ‘Mio ma ye un dragón coloráu’. La actividad comenzará a las 12.30 horas y contará con la participación de los niños de quinto y sexto de Primaria del centro, así como el autor y el ilustrador del libro, el piloñés Enrique Carballeira, colaborador de EL COMERCIO. Los dos autores hablarán con los niños y firmarán ejemplares de su obra.

‘Mio ma ye un dragón coloráu’ es una historia donde no falta la intriga y el humor, que llenan las 32 páginas a todo color del álbum y son determinantes para el desarrollo de la aventura. El libro parte de una sencilla pregunta: ¿Qué pasaría si un día descubrieses que tu madre es un dragón coloráu? El libro, que se publica con el apoyo de la Consejería de Cultura del Principado, será después presentado en la Feria del Discu y el Llibru n’Asturianu que se celebra en Avilés, delante de la Casa de Cultura, con motivo de la Selmana de les Lletres y que estará abierta hasta el domingo. También se presentarán en ese mismo espacio otros dos libros de la editorial, uno del mismo Carballeira, titulado ‘El día de los charcos’ y otro de Inaciu Galán, de Iniciativa pol Asturianu, que lleva por título ‘Nel, el coríu’.

Xavier Frías Conde (Béjar, Salamanca, 1965) es un amante de las lenguas y la literatura. Profesor de gallego y portugués en la UNED, tiene publicados cuentos, literatura infantil, juvenil y poesía en gallego, catalán, sardo, inglés, portugués e italiano. Desde hace tiempo elige a Carballeira para ilustrar sus libros dirigidos a niños, el último de ellos publicado en Italia. Carballeira es uno de los dibujantes más prolíficos del panorama literario asturiano, y autor de la tira cómica de los fines de semana en la edición de Oriente de EL COMERCIO.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.