La Fundación Cultural Asturias entrega los premios del IV Concurso literario de relatos para jóvenes

UVIÉU, 9 Dic. (EUROPA PRESS) –

La Fundación Cultural Asturias entregará mañana viernes a las 12.00 horas en la sala de prensa de UGT Asturias los premios de su IV Concurso literario de relatos para jóvenes.

Según informó la institución, la ganadora de esta cuarta edición, Eva María Alonso, autora del relato Tiraime a la mar, recibirá el primer premio, dotado con 1.000 euros y la publicación de la obra. Además, los gijoneses Sofía Castañón, con La cuarta pared, e Inaciu Galán y González, con Salir a la escuridá, recogerán su diploma de finalistas en las modalidades de castellano y asturiano, respectivamente, y también verán publicados sus textos.

El Concurso Literario de la Fundación Asturias está dirigido a jóvenes de hasta 30 años residentes en el Principado. El tema es libre, las obras han de ser inéditas y no premiadas en otros certámenes y pueden estar escritas en castellano o asturiano.

La Fundación, promovida por la Unión General de Trabajadores de Asturias desde 1991, tiene como objetivo la difusión de la cultura, el estudio y la investigación dentro del ámbito de los valores y el pensamiento de progreso.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.