Finalista del IV Concursu lliterariu de la Fundación Cultural Asturias

Eva María Alonso Ruisánchez, ganadora del IV Concurso literario de la Fundación Cultural Asturias

ilustracion-concurso-literario.jpgLa autora recibe el premio, dotado con 1.000 euros y la publicación de la obra, por su relato Tiraime a la mar. Además, Sofía Castañón, con La cuarta pared, e Inaciu Galán y González, con Salir a la escuridá, han sido finalistas en las modalidades de castellano y asturiano, respectivamente.

Eva María Alonso Ruisánchez ha resultado ganadora del IV Concurso literario de la Fundación Cultural Asturias con su relato Tiraime a la mar. La autora, de 29 años y residente en Ribadesella, ha sido premiada por un relato “bien construido, de diálogos muy vivos, con personajes enraizados y bien caracterizados”, según destacó el jurado.

Además, los gijoneses Sofía Castañón, con su obra La cuarta pared, e Inaciu Galán y González, con Salir a la escuridá, han resultado finalistas en las modalidades de castellano y asturiano, respectivamente, y también verán publicados sus textos. Del primer relato, el jurado destacó su “planteamiento singular”, y del segundo, “la trama sencilla, concisa y de final inesperado”.

El Concurso Literario de la Fundación Asturias, que va ya por su cuarta edición, está dirigido a jóvenes de hasta 30 años residentes en el Principado de Asturias. El tema es libre, las obras han de ser inéditas y no premiadas en otros certámenes y pueden estar escritas en castellano o asturiano.

Fonte orixinal

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.