Premiu Pepe Campo

El certamen literario «José Robles» entregó sus premios fundacionales
El malagueño Daniel Morales y Pablo González fueron los ganadores de la primera edición del certamen

Participantes en la gala de entrega de premios.
Moreda (Aller), C. M. B.

El I Certamen de relato corto «José Antonio Robles» ya tiene ganadores. Se trata de Daniel Morales, en la categoría de castellano, y Pablo Rodríguez, en asturiano. El acto de entrega de premios se celebró el miércoles en Moreda, enmarcado dentro de la Semana Cultural de Los Humanitarios, con la colaboración del Club LA NUEVA ESPAÑA en las Cuencas. Además, también se entregó el premio de monólogos «Pepe Campo», que en esta edición recayó en el autor asturiano Inaciu Galán.

Aunque estaba programada la lectura del monólogo galardonado, interpretada por un actor, los artistas no pudieron estar presentes por un imprevisto de última hora. La jornada tuvo un tinte emotivo cuando el responsable de la Casa de Cultura de Moreda, Rómulo Canella, leyó una semblanza del que fuera su amigo y ejemplo de muchos vecinos, José Antonio Robles, director del colegio de Caborana, que ahora lleva su nombre, durante más de tres décadas. En cuanto a los premios del recién estrenado galardón literario en honor al gran maestro allerano, Pablo Rodríguez leyó para los asistentes su relato, titulado «La Muyer de Azul». Daniel Morales, de Málaga, ausente por una cuestión de agenda. La presidenta de Los Humanitarios, Esperanza del Fueyo, y el edil de Cultura, Santos Fernández , también estuvieron presentes. Entre el numeroso público, compañeros, familiares y amigos de José Antonio Robles y seguidores de la literatura asturiana.

Noticia en LNE.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.