Noticia: IV Certame de poesía de Piloña, mayu 2005

La Nueva España, 26 de mayu de 2005

——————————————-

26/05/05
Tema: LNE.ES. Infiesto, R. GARCÍA. Los premios del concurso de poesía convocado el pasado mes de abril por la concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Piloña con motivo del Día del Libro y el IV Centenario del Quijote se entregarán mañana, a las 19 horas, en la Casa de Cultura de Infiesto. José Manuel Fernández, ganador junto con Miguel Rojo de la I Edición del concurso de poesía, ofrecerá un recital dedicado al poeta ruso Yevgeni Yevtushenko. El acto será amenizado por el profesor de guitarra de la Escuela de Música, Alberto Rodríguez Alonso.

El primer premio de poesía, dotado con 300 euros, recayó en Manuel Terrín Benavides, de Albacete, por «Exaltación». También hay una mención especial para el poema en bable «Los xarrones de l’alcordanza», de Inaciu Galán y González.

El IV Certamen piloñés destacó por la alta participación de poetas de otras comunidades españolas.

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.