Noticia: Premios a los mejores trabajos filológicos en asturiano, mayu 2007

Espublizada en La Voz de Asturias el 26 de mayu de 2007.

——————————————————————
La Academia de la Llingua acaba de publicar la lista de premiados por los trabajos filológicos en asturiano que fueron editados durante el pasado año. Inaciu Galán y Marta Lozano obtuvieron el primer premio en la categoría que recoge al material toponímico oral por Toponimia de la parroquia de La Collá (Siero) ; Pablo Suárez García resultó premiado por el Diccionariu politéunicu de la llingua asturiana en la categoría de investigación lingüística; mientras que Ramiro González Delgado ganó el premio de literatura en asturiano con La lliteratura recollatina em llingua asturiana. Safo nel Surdimientu . Nosotros, los pexes de Miguel Solís Santos resultó ganadora en literatura juvenil; y Pablo R. Medina obtuvo la máxima mención en dos ocasiones, en el campo del teatro por El santu , y en lo que respecta a creación literaria por la obra Vivir ensin probalo .

Asimismo, la Academia acaba de fijar y editar las normas básicas sobre abreviaturas, rotulaciones y propuestas de expresión de la Llingua asturiana en un nuevo volumen que presentó ayer su presidenta, Ana María Cano. Este trabajo pertenece a la colección Cartafueyos, en la que ya se editaron la Constitución Española y el Estatuto de Autonomía; Propuestas para los nombres de persona ; y La llingua en la administración .

Este documento forma parte del trabajo de la Academia en la fijación de un cuerpo común para el uso de la llingua y completa las normas ortográficas, la gramática y el diccionario. Estas son las tres grandes obras del asturiano publicadas en los últimos años que consolidan el papel regulador de la Academia, que son completadas por esta obra.

Fuente:

http://www.lavozdeasturias.es/noticias/

Espublizáu por

Máster en Sociedá de la Información y el Conocimientu na UOC, Grau en Periodismu pola UDIMA, Especialista n'asturianu nel Máster de Profesoráu, Diplomáu en Turismu y Especialista en Xestión Cultural pola Universidá d’Uviéu. Anguaño preparo la mio tesis doctoral. Tengo trabayao en medios como la Cadena Ser, Onda Peñes, Asturnews... Dende 2007 presento programes na TPA, como Xente de casa y el recién Territoriu Sidreru. Los llunes en Noche tras noche, falo na RPA. En 2012 escoyéronme pa presidir Iniciativa pol Asturianu, lo que compaxino cola direición de la revista Formientu, el trabayu como profesor en dellos cursos, xestor cultural, amás d'otres xeres profesionales, culturales y reivindicatives. Dende 2016 exerzo como profesor de llingua asturiana y lliteratura n'institutos.

Dexar un comentariu

La to cuenta de corréu nun va espublizase.